Početna Aktuelno

Vesti

Povedite dete u naše Pozorište

Nedelja 20. mart 

SVETSKI DAN POZORIŠTA ZA DECU I MLADE

PROGRAM:

10h na platou ispred Pozorišta
Scenografska radionica "Drvo prijateljstva"
Sofije Lučić, scenografkinje NP "Sterija"

10h Foaje NP "Sterija"
Otvaranje kostimografske izložbe Senke Đorđević "Vile, vilenjaci i drugi osobenjaci"

10:15 Foaje NP "Sterija"
Kostimografska radionica za decu Senke Đorđević

11h Velika scena NP "Sterija"
PREMIJERA PREDSTAVE ZA DECU
tekst: Bojana Ivanov-Đorđević
"Bajka o uspavanom Vremenku"

13h Mala scena "Tomislav Pejčić"
Tribina povodom Svetskog dana pozorišta za decu i mlade na teme
"Uloge i moguće uloge pozorišta u procesu formiranja generacija koje dolaze" i "Inkluzija kao potreba i kao obaveza"

 

Celodnevna radionica Milana Mađareva

Subota 12. mart

CELODNEVNA  Pozorišna kreativna radionica Milana Mađareva

u Narodnom pozorištu „Sterija“

Pozorišna kreativna radionica je nastala na osnovu teoretskog istraživanja spontanosti i kreativnosti Milana Mađareva u njegovom magistarskom radu Kreativna drama - Proces stvaralaštva u „Škozorištu, tokom pripreme doktorskog rada Teatar pokreta Jožefa Nađa i radioničarskog rada sa glumcima, plesačima i neglumcima u zemlji i inostranstvu tokom proteklih petnaest godina. 

Pozorišna kreativna radionica predstavlja jednu stanicu na putu individuacije njegovih učesnika. Po Karlu Gustavu Jungu (1875-1961): „Individuacija znači: postati pojedinačno biće, i ukoliko pod individualnošću podrazumevamo našu najintimniju, poslednju i neuporedivu jedinstvenost, postati svoja Sopstvenost (Selbst). Zbog toga bi se individuacija mogla prevesti i kao „samoostvarenje” ili kao „samoispunjenje.” Učesnici radionice se nalaze pred ključnim pitanjima: Ko sam ja? Zašto radim (pišem, slikam, glumim, režiram, sviram...) to što radim? 

Opširnije...
 

Scenografska radionica "Vreme"

 PROGRAM ZA DECU I MLADE
Scenografska radionica "Vreme" - Sofija Lučić
 Pogledajte više fotografija na našem facebook profilu  > > > 

 

Poziv na scenografsku radionicu

9. marta sa početkom u 11h u Narodnom pozorištu "Sterija" scenografsu radionicu na temu "Vreme" održaće Sofija Lučić, scenografkinja vršačkog teatra. Radionica je namenjena mlađem osnovnoškolskom uzrastu i deo je promocije našeg programa obeležavanja 20. marta Svetskog dana pozorišta za decu i mlade kada će biti izvedena prva inkluzivna predstava našeg pozorišta "Bajka o uspavanom Vremenku" i održan niz različitih radionica kao uvod u priču o Uspavanom Vremenku Bojane Ivanov-Đorđević. Najavljena premijera završnica je projekta "Pozorište kao mesto inkluzije" koji je uz podršku vršačke Filijale Nacionalne službe za zapošljavanje pokrenulo Narodno pozorište "Sterija".
Najavljena scenografska radionica Sofije Lučić takođe ima za cilj da animira što veći broj dece i njihovih nastavnika da se uključe u proces inkluzije kroz pozorišno stvaralaštvo, ali i da najavi još jedno pozorišno delo namenjeno deci i mladima.

 

Pozorišna kreativna radionica

VODITELJ: MILAN MAĐAREV

Pozorišna kreativna radionica je nastala na osnovu teoretskog istraživanja spontanosti i kreativnosti Milana Mađareva u njegovom magistarskom radu Kreativna drama - Proces stvaralaštva u „Škozorištu, tokom pripreme doktorskog rada Teatar pokreta Jožefa Nađa i radioničarskog rada sa glumcima, plesačima i neglumcima u zemlji i inostranstvu tokom proteklih petnaest godina.

Ciljevi:
Pozorišna kreativna radionica predstavlja jednu stanicu na putu individuacije njegovih učesnika. Po Karlu Gustavu Jungu (1875-1961): „Individuacija znači: postati pojedinačno biće, i ukoliko pod individualnošću podrazumevamo našu najintimniju, poslednju i neuporedivu jedinstvenost, postati svoja Sopstvenost (Selbst). Zbog toga bi se individuacija mogla prevesti i kao „samoostvarenje” ili kao „samoispunjenje.” Učesnici radionice se nalaze pred ključnim pitanjima: Ko sam ja? Zašto radim (pišem, slikam, glumim, režiram, sviram...) to što radim?

Metod rada
Laboratorijum je na latinskom radionica u kojoj se vrše naučni eksperimenti. Savremeni pojam radionice se vremenom odvojio od njenog prvobitnog značenja i danas se uglavnom koristi za strukturisani interaktivni odnos voditelja i grupe. Voditelj inicira proces nadgledajući realizaciju forme a iskustvo, delovanje grupe i međusobna interakcija utiču na sadržinu radionice.

Pozorišna kreativna radionica Milana Mađareva u sebi sadrži elemente radionice Gradionice, forum teatra i impro teatra. Radionica Gradionice je dobila taj naziv jer učesnici grade nešto tokom radionice ujedno izgrađujući sebe na tom putu. Gradionice u sebi sadrže elemente kreativne drame, likovnih umetnosti, psihodrame, buto plesa i elemente radionice „Put energije” koja je prvobitno bila osmišljena za plesače.

Opširnije...
 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Danas je sreda, 28. jun 2017.

Online status

Imamo 37 gostiju na mreži